Grupptryck

Vad gjorde du 2009 som du aldrig gjort förr?
Flyttade äntligen hemifrån!

Fick några av dina vänner barn?
Nej

Dog någon i din närhet?
Thank god no.

Vilka länder besökte du?
USA

Vad skulle du vilja ha 2010 som du saknade 2009?
Honesty..

Vart tog det mesta av dina pengar vägen?
Det undrar jag med! Mat antagligen..

Vad önskar du att du gjort mera av?

Slappnat av. Solat. Rest.

Vad önskar du att du gjort mindre av?
TÄNKT. Fan vad jag har tänkt.

Blev du kär under 2009?
... :)

Vilken var den bästa boken du läste?
Har nog inte hunnit med någon..

Bästa filmen?
Haha, får väl bli Twilightarna då.. :/

Vad gjorde du på din födelsedag?
Kommer inte ihåg.. bio?

Hur höll du dig från att bli galen?
In Varberg we partheey

Vilken kändis/offentlig person beundrade du mest?
Oh. Jag vet en.. vem var det nu igen?

Vem var den bästa nya personen du träffade?

Åhh! Så många! Jag kan inte välja en. Varbergsmänniskor: Känn er träffade ♥

Berätta om en värdefull läxa du lärde dig 2009?
Männsikor är inte alltid vad man tror att de är.

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0