Japan?

För jättemånga år sen (när jag var 17 ungefär), kom jag på något vis över en japansk musikvideo. Jag vet inte vad sången hette eller vad de sjöng, men videon var väldigt fin och jag grät och tryckte på repeat hur många gånger som helst. En tjej och en kille möts lite slumpmässigt på olika ställen, tillslut börjar de dejta och sen blir de ihop. Han är fotograf och ber henne hämta något i hans fotorum och då råkar hon välta ner en burk med någon farlig vätska rakt i ögonen så att hon blir blind. Men han tar på sig skulden för att han inte har skruvat på locket och låter transplantera sina hornhinnor (eller vad det nu kan vara), så att hon ska kunna fortsätta se! Så fantastiskt! Framförallt fantastiskt vad jag kommer att tänka på när jag pluggar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0