Developed thinking

Jag anser inte att jag har särskilt många skor, om jag räknar från soffan får jag det till 29 par, men med de befintliga förvaringsmöjligheterna i mitt bo så beter de sig som ett mindre världsproblem. Som ett folkslag som inte har något eget land. Som studenter som måste tälta för att de inte får någonstans att bo. Som hemlösa skor som inte får plats.

Problemet börjar nog egentligen vid det faktum att jag lider av någon slags låd-fetisch. Jag kan inte slänga lådor. Som andra människor inte kan hålla i en spindel kan jag inte slänga mina skolådor, trots att de tillhörande pjucksen flyttat utför längesedan. Till mitt försvar kräver dock vissa skor faktiskt förvaring i just en låda, exempelvis mina mockaklackar som blir dammiga bara man tittar på dem. Men det löser ändå inte dilemmat med alla tomma lådor. Alla tomma lådor som bara tar plats. Så, dags att ta tag i saken. Men nej, det går inte, skorna får inte plats. Återkommer.


Kommentarer
Postat av: simone

uuursnygga skor :D

2010-08-31 @ 13:18:18
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0